måndag 26 december 2011

Det här med ipone!

Jag jag är jättenöjd med men fortfarande så blir det lite knepigt ibland! Som idag när jag skulle kolla bloggar, så råkade jag på något sätt publicera om ett inlägg om barnprogram, när jag då skulle ta bort det inlägget tror ni inte att lilla jag då raderade på inläggen, jo naturligtvis gjorde jag det. Men men det hemska programmet kommer igen och då ska jag vara framme med kameran och göra om det förbannade inlägget. Onödigt, ja jag vet men baras av ren princip och irritation ska jag göra det. Men vem vet imorgon är tänker jag inte på det utan skiter i att lägga in det på nytt. Tänk nu blev det ju helt plötsligt en anledning till ett nytt blogginlägg, annars hade det inte blivit ett inlägg nu så tidigt på morgonen.

2 kommentarer:

Mallan sa...

Haha, underbara,underbara I-fån :-)

Unknown sa...

Det brukar finnas ett ställe där man kan få fram historik över publicerade inlägg, där man kan hitta även raderade inlägg. Har räddat mig många gånger!