måndag 10 september 2012

Måndag!

Idag har Sebastian varit ledig. Så efter Cajsa gått till Skolan och Elias blivit lämnad på dagis satte jag igång och plockade det allra sista som jag skulle göra innan M skulle komma vid 10. När hon hade gått så satte jag på en Johan Falk film som jag och Sebastian tittade på. Det var riktigt mysigt att bara sitta ner och kolla på en film med honom, sällan han och jag gör något bara han och jag. Barnen har inte stora krav, han uppskattade säkert också ensamtid med sin mamma. Men nu är Elias hämtad och Cajsa kommer om en stund. Sen är det dags för matlagningen, sen kommer sambon hem. Förresten ni som har missat det vi har skaffat två urgulliga kattungar, Tigra och Sotis, bild kommer senare.

1 kommentar:

Mallan sa...

Det är verkligen jättemysigt när man får ha dem en och en ibland :-) Kram