onsdag 22 juni 2011

Besök hos Smulan!

I lördags när vi körde hem passade vi på att hälsa på en av mina närmsta vänner Smulan.

Vi åt middag och fikade och hade en jättetrevlig eftermiddag/kväll.

Smulan har som jag tre barn, en pojke och två flickor.

Vi träffas inte så ofta men barnen börjar alltid leka direkt när vi ses och dom leker jättefint tillsammans.

Sebastian och Liam älskar båda insekter och kan pilla med sådant i flera timmar.

Cajsa och Michelle är riktiga prinsessor som älskar tjej saker.

Elias älskar lilla Emmie och pussar gärna på henne.

Här är alla goingarna samlade!


Min Sebastian, Michelle, min Cajsa, Liam
Framme: Emmie, och min Elias


Här kommer en bild på mig och smulan!



Här kommer en bild på min sambo och Smulans lilla Emmie!



Tack för en underbar eftermiddag/kväll Smulan, varje gång jag träffar er så inser jag hur mycket jag saknar att umgås med dig.
Du förstår mig och jag behöver aldrig skämmas över mina knasiga tankar tillsammans med dig.

1 kommentar:

Mollan sa...

Tillsammans blir vi ett härligt gäng! Jag saknar dig också grymt mycket :o( Puss och kram <3