söndag 5 juni 2011

Uppdatering!

Ja som sagt lite uppdatering kommer här.

Har haft en intensiv vecka.

I måndags var jag på tingsförhandlingar, barnens pappa vill ha umgänge 8 timmar i veckan men jag tycker att han ska börja med telefon kontakt eftersom båda barnen absolut inte vill träffa honom.
Cajsa hävdar fortfarande att hon redan har en pappa och han heter Petri.
Sebastian är så besviken och arg för att pappa inte ringt på 7 veckor fastän det är bestämt att han ska ringa på söndagarna.
Jag anser att han bara har sig själv att skylla eftersom han brutit avtalet med barnen och då får man helt enkelt stå sitt kast.
Ja vi får ser hur allt slutar dom faller om ca 1 vecka.

Jag har börjat promenera med en väninna en del, hoppas att det håller i sig så man kommer igång med att röra på sig ordentligt.

Petri har även varit ledigt 3 dagar denna veckan Tisdags och onsdags för han jobbade natten där i mellan. Sen var han ledig i fredags också.

I torsdags körde vi Cajsa hem till Petris syster så hon och hennes dotter kunde leka, sen sov hon över där.

Efter det körde vi Sebastian till Falköping till hans kontakt familj, han kommer hem idag.

I fredags var vi på Liseberg med Petris syster och barn, Vi hade en trevlig eftermiddag men barnen åkte nästan ingenting för det var SÅ mycket folk.

Igår städade vi ur bilen och torkade av den på insidan så nu är den ren och fin igen.

Idag återstår och se vad vi gör, vi pratade om att vi skulle åka och bada men som sagt det återstår att se.

Vi har haft så underbart väder nu i flera dagar och jag bara NJUTER för jag älskar sommaren jag mår så mycket bättre under den tiden.

Här kommer 2 underbara sommarbilder.




Nu är det dags för frukost.

1 kommentar:

Mollan sa...

Åh där, på den nedersta bilden - där vill jag vara! <3 Kram!