lördag 11 juni 2011

Jobbigt!

Igår så åkte min pappa in på Pallativa i Trelleborg!

Han hade blivit aggressiv av all lugnande medicin han fått.
Mamma blev naturligt väldigt ledsen eftersom hon lovat att han skulle få vara hemma till slutet.

Men hon förstår ju själv att det inte fungerar längre eftersom han blivit arg.

Men min mamma har tagit hand om honom i 6 månader, hon har knappt kunnat gå hem ifrån, tagit hand om honom 24 timmar om dygnet, utan att klaga det minsta.

Hon är en oroligt stark person som kämpat på varje dag, för att pappa skulle ha det så bra som det är möjligt.

Att hon älskar honom ,det har hon visat mer än en gång, med sin underbara omsorg.

Som sagt mamma, ha inte dåligt samvete, du har kämpar längre än många andra, du är en kämpe.

Älskar dig mamma!

Här kommer en bild på mina älskade föräldrar, tagen för några år sedan!


5 kommentarer:

Mollan sa...

Vad har nu hänt? Kram <3

Mollan sa...

Åh nej vad tråkigt att höra..... Din stackars mamma vad hon kämpar, fullt förståeligt att hon blir ledsen när hon inte kan ha honom hos sig... All styrka till din fina mamma! Kramar

Anonym sa...

Vi tänker på er alla. Många styrkekramar till er. Din mor verkar vara en otroligt modig och stark person!
Kram Sandra

Cecilia sa...

Min bild :P. Skall blir skönt att ni kommer ner, jag kan inte alltid vara hos mormor trots att jag vill.

Anonym sa...

Usch, va ledsen jag blir för er skull! Träffade Thomas som hastigast igårkväll o han berättade oxå. Förstår att Marianne har varit helt fantastisk o tagit så väl hand om honom hela detta året, det måste ha varit väldigt tufft för henne. Håller med dig fullständigt, hon ska va sjukt stolt över sig själv att hon orkat med det. Styrkekramar till er alla! / Mikaela