fredag 20 maj 2011

Hatar!

Så då var det dags för Cajsa att insjukna, fan vad jag HATAR magsjuka, jag blir nojig, nervös och har svårt att slappna av.
Sebastian är lite piggare idag och ligger i soffan och kollar på tv, Cajsa ligger i sin säng och kollar tv där.
Petri har kört för att handla lite och tog faktiskt Elias med sig fastän jag brukar vara VÄLDIGT noga med att hålla alla hemma när vi har magsjuka hemma.
Fast Elias är riktigt rastlös nu och sprang mest runt och visste inte vad han skulle göra, han är ju inte den lugna kille av sig.

Hoppas bara att vi andra klarar oss nu så vi alla kan bli friska och krya.

Eventuellt tänkte jag fixa med balkongen i eftermiddag, då kan lillmonstret hjälpa mig där lite så kan Petri vila en stund till, vi får se om det kommer ända till handling eller om det stannar vid tanke.

Nu ska jag passa på vila medan dom är iväg.

2 kommentarer:

Mollan sa...

Blev det når fixa balkong hjärtat? Kram :0)

Min underbara familj! sa...

Japp så nu kan jag sitta därute och naturligtvis ät det inte strålande sol idag.