onsdag 25 maj 2011

Mina tankar...!

Igår tog en av mina närmsta vänner avsked av sin älskade mamma Lena.

Jag hoppas att din begravning var precis som du ville ha den Lena.

Lena var en underbart trevlig person som tänkte mycket på sina nära och kära, det jag minns tydligast är att hon var väldigt rak och ärlig, en sådan person som många vill vara men inte vågar. Hon sa precis vad hon tyckte och tänkte och det var bara att acceptera om man ville eller inte, men det var en del av hennes personlighet, en underbar sådan.

Så med dessa ord säger jag VILA I FRID LENA, du kommer vara saknad...

Cilla med familj jag beklagar av hela mitt hjärta, ta hand om er.

Lena älskade blommor...



Tyvärr är det ju så, att samma öde väntar min älskade pappa...
Skit cancer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår hur du har det! Du får jätte gärna ringa om du vill ha någon och prata med. Vi finns här hos er, bara så du vet det! Vi tänker på er! Kram Ulrika

Tereza heter jag och... sa...

Ja, jävla skitcancer.... :-( KRAM