måndag 28 mars 2011

Än en gång!

Än en gång inser jag hur mycket jag älskar loven och helgerna.
Morgonen börjar med en morgontrött sambo som glömde bilnyckeln så han ringde på porttelefon något som resulterade i att jag vaknade en timme innan jag behövde. Fast alla kan vi glömma, ren otur att det blev den dagen han inte hade hemnycklar med sig.
Sen efter klockan 7 ska det fixa med barnen och idag var det en bråkmorgon något som försämrar mig humör ytterligare eftersom det är stressigt nog som det är. Nu sitter Cajsa i rummet och pillar med något, Sebastian surar på sitt rum och Elias kollar bolibompa.
Om det nu varit lov hade vi kollat på tv, ätit senare frukost och bara tagit det lugnt, ingen stress helt enkelt.
Ja, ja snart är det påsklov och sen sommarlov... LÄNGTAR!

1 kommentar:

Mollan sa...

Ja det är härligt med lov :)