måndag 28 mars 2011

Jobbigt!

Just nu är det en jävligt jobbig period och jag är inte riktigt lika social och inser att det är bäst så.
Just nu så är jag jävligt trött på min sjukdom, det ställer till det jämt så att andra i min omgivning blir drabbade. Idag gick allt åt helvete pga av en grej som kommer ställa till det ett bra tag framöver, om inte ett mirakel sker att det städas eller flyger bort.
Inser att det är bättre att hålla sig inne och borta från allt så blir inte alla andra drabbade. Likadant när det gäller att prata med folk bättre att låta bli och bara göra det när det är nödvändigt.
För jag lever efter principen det jag inte vet har jag inte ont av.
Så om jag inte är den som hör av mig på ett tag så vet ni varför. Just nu är det bara jobbigt, jobbigt och återigen jävligt jobbigt.
Ska försöka uppdatera bloggen!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Tänker på dig vännen. du vet var jag finns om du behöver prata.

Kramizz

Mollan sa...

Urk och fy gumman...... Nu känner jag mig taskig som inte riktigt tog mig tid att prata med dig idag.... Kram på dig gumman

Jenny sa...

Du får inte låta OCD ta över dig så mycket...Lätt att säga och svårt att göra...jag vet....:( Önskar att det fanns en tablett du kunde ta så att du aldrig fick lida av det igen!! Vet att du verkligen inte vill ha OCD och jag vet att du lider av att du utsätter dina nära för denna press och stress som det faktiskt innebär att vara anhörig. Du klarar detta - berget är högt, men du kan klättra!!