lördag 26 mars 2011

Ullared!

Igår när Petri kom hem körde vi till Ullared för att inhandla lite vårkläder.
Köpte jacka,överdragsbyxor och några tröjor till Elias, Cajsa fick två en färgade kortärmade tröjor till Sebastian hittade jag inte något.
Till mig själv köpte jag två svarta bhar, har inte köpt någon sen jag ammade Elias utan har kört med amnings behåar nu ett par år. Sen hittade jag ett par jeans leggin och sen hittade jag en jättefin stickad lång tröja på polokrage.
Petri köpte sig ett par skärp då hans är slitna.
Sen var det lite små plock, dessutom fick barnen varsin leksak som belöning för mycket gott uppförande.
Sen när vi betalat allt så börjar jag få ångest över köpen, jag fattar inte varför det var grejor vi verkligen behövde men ändå sitter det där som en gnagande känsla och gör det ett bra tag. Vem vet jag kanske lämnar tillbaka det mina saker i alla fall. Jag förstår inte jag känner likadant varenda gång vi varit där då böjar mina tankar, jag kanske behöver pengarna sen. Vad gör jag nu och detta fastän jag vet att kläderna behövdes fan vad jag hatar den känslan nu ska den ångest tugga på mig ett bra tag.
Annars hände inte så mycket igår, den vanliga städningen typ.
Idag är det fint väder så vi får väl se vad dagen har att erbjuda.
Nä nu ska jag starta dagens undanröjning.

2 kommentarer:

Mollan sa...

Åh - ULLARED! VILL DIT! Hoppas du kommer över ångesten över köpen gumman och kan njuta av att ha lite nytt hemma. Puss :)

Kicki sa...

Skojja, var också I Ullared i fredags. Hoppas att ångesten släpper och att du kan njuta av dina köp.

Kramizz