söndag 20 mars 2011

Syskonfoto!

Varför är det såååååååå svårt att få ett bra foto när man försöker få till ett syskonfoto? Varför kan dom inte bara titta in i kameran samtidigt och se glada ut?
Igår skulle jag göra just detta radade upp alla tre ungarna i soffan bad dom titta på mig och le. Men inte det inte antingen tittade två in i kameran eller ingen, ett annat alternativ var ju att se löjliga ut med diverse konstiga grimaser. Eller så kan man ju vända huvudet mot kameran och samtidigt rikta blicken mot tv som genast är mycket intressantare. Och så höll det på en bra stund, tills sist efter typ en massa bilder blev det några som blev godkända.
Här kommer en bild på ett godkänt resultat.


Det bästa var att detta är första fotot jag tog!

1 kommentar:

Mollan sa...

Elias ser ut att tycka att det är jättekul i alla fall! Jag undviker syskonfoto, jag har inte det tålamodet som krävs ;) Kram