måndag 14 mars 2011

Måndag!

Ja då var det en ny vecka! Idag är alla tre barnen hemma med förkylning, ont i halsen och hosta, så det blir en lugn dag.
Ikväll ska jag träffa min terapeut inne i Göteborg, men det är skönt att jag kommit igång min behandling, fastän det kommer bli jättejobbigt men men blir jag frisk är det värt det.
Nu på förmiddagen ska jag dessutom ner till MVC och lämna blodprov så men jag har fixat så jag blir ner skjutsad dit, det tar bara 5 minuter sen är det klart.
Annars ska jag städa lite idag och tvätta har extra mycket tvätt nu men det blir så när man latar sig en vecka. Men nu ska jag ta ett ryck igen så jag får bort en del, sen ska jag rensa ur i hyllor och skåp därinne.
Vi har en massa barnfilmer som ungarna repat i sönder, tänkte slänga dom och få i alla cd skivor i rätt fodral (dom som då är hela)har en känsla av att det kommer ta sin tid eftersom vi har hur många som helst.
Annars händer det inte så mycket.

1 kommentar:

Mollan sa...

Behandlingen SKA vara jobbig. Då gör den nytta ;) Kramen bananen