tisdag 22 mars 2011

Tisdag!

Idag var Sebastian och Cajsa tillbaka i skolan, Elias fick vara hemma.
Dagen har bestått av städning och en massa tjöt bl a med Malou-smulan, det är så kul nu när hon är mammaledig och vi kan prata bort en stund tillsammans. Vi är så kul för vi är väldigt lika i vårt tänkande, så många gånger förstår hon direkt vad jag menar.
Hon har som mig, tre underbara barn där hennes äldsta är min goa gudson.
Tyvärr bor vi många mil ifrån varandra men det är alltid lika kul när vi väl träffas.
I somras spenderade min familj en vecka nere i Höör på en camping, då kom hon och barnen dit flera dagar och vi hade så kul. Våra barn går jättebra ihop och det gör ju saken ännu bättre.
Annars har jag städat idag tog ett tag med dammsugaren och golvmoppen också så nu är det gjort.
Nu sitter jag och lyssnar på Mix megapol, jag har nämligen blivit nominerad till Annas plan (en resa till solen med en massa andra tjejer). Chansen att vinna är ju minimal men det vore riktigt kul att vinna en plats så jag för hoppas, hoppas och hoppas igen.
Nu är det dags att förbereda middagen som idag blir ugnspannkaka med lingon och stekt bacon.

1 kommentar:

Mollan sa...

Enkel och god middag :) Här blir det örtfylld fläskfilé. Blev ju ingen festmat igår, så tar igen det idag ;)