lördag 19 mars 2011

Helg!

Jaaaaaaaaaaa idag är det lördag det innebär att ingen ska iväg vi är hemma hela familjen, underbart!
Idag får jag väl ta tag i det jag inte gjort i veckan. Som att vika in tvätten, det är en monsterhög nu och den riskerar att anfalla mig när jag öppna dörren in till garderoben, men jag ska överaska den genom att anfalla först.
Annars ska jag fortsätta att tvätta, dom flesta vet ju att jag brottas med min sjukdom och nu har jag tagit in en massa "noj" tvätt som legat i karantän en tid, men det ska ju tvättas upp och läggas in det med.
Igår var till MVC och gjorde ultraljud,nu tror förmodligen många, åh hon är gravid, men så är inte fallet. Jag fick däremot ett missfall i januari och nu vill inte hormon värdena gå ner så därför håller dom extra koll. Om inte värdena går ner så ska jag in till sahlgrenska och göra en skrapning eller eventuellt en titthålsoperation föra att kolla så det inte är ett utomkvedskap. Så nu ska jag lämna nytt blodprov på torsdag.
På eftermiddagen så var jag hos min terapeut och det gick bra nu börjar det snart bli dags att börja på allvar men men det är bara att bita ihop och köra.
Barnen börjar nu bli friska utom Elias han har fortfarande feber och en jättejobbig hosta som han gråter av. Sebastian är som vanligt fast Cajsa hostar väldigt ännu.
Nä surfa runt en stund till, sen är det dags att sätta igång.

2 kommentarer:

Mollan sa...

Hahaha, anfalla tvätten ;) Ta på dig skyddsutrustning om den skulle slå tillbaka ;) Kram

Min underbara familj! sa...

Ja men vet ju aldrig, ska ta på mig min hjälte kostym, sätta en kastrull på huvudet och ladda vattenpistolen!